دوره های کوتاه مدت روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه پیام نور گرجستان اوکراین
| ردیف | نام دوره |
|---|---|
| 1 | اجرا، نمره گذاری و تفسیر نسخه نوین هوش آزمای استنفورد بینه |
| 2 | اجرا، نمره گذاری، و تفسیر NEO |
| 3 | اجرا،نمره گذاری و تفسیر آزمون های شخصیتNeo و MBTI |
| 4 | اختلالات رایج دوران کودکی |
| 5 | اختلالات روانشناختی براساس (DSM-5 ) |
| 6 | اختلالات يادگيري |
| 7 | اختلالات یادگیری و درمان آن |
| 8 | ارتباطات موثر با رویکرد NLP |
| 9 | اصول اخلاقي در كار باليني با كودكان و خانواده آنها |
| 10 | اصول مشاوره |
| 11 | اصول مصاحبه انگیزشی |
| 12 | اصول مصاحبه بالینی بر اساس DSM-5 |
| 13 | اصول و کلیات ذهن آگاهی |
| 14 | اضطراب و راههای کنترل آن |
| 15 | اعتماد بنفس در هشت روز |
| 16 | افزایش اعتماد به نفس در21 روز |
| 17 | افزایش تمرکز حواس و فن مطاله |
| 18 | آزمون بندر گشتالت هوشی و شخصیتی |
| 19 | آزمون های تشخیصی (نسخه چهارم مقیاس هوش و کسلر کودکان) |
| 20 | آزمون های شخصیت و طرز برخورد با انواع تیپ های شخصیتی |
| 21 | آزمونهای هوش دومینوها |
| 22 | آسیب شناسی روابط فرا زناشویی |
| 23 | آسیب شناسی اجتماعی |
| 24 | آسیب شناسی خانواده و خانواده متعالی دراسلام |
| 25 | آسیب شناسی دوره جوانی |
| 26 | آسیب شناسی روانی بر اساس DSM-5 |
| 27 | آشنایی با انواع هوش های هشتگانه گاردنر |
| 28 | آشنایی با حوزه های درمانگری در روان شناسی |
| 29 | آشنایی و کاربرد هوش وکسلر |
| 30 | آمار توصیفی در علوم تربیتی و روانشناسی |
| 31 | آموزش اندیشه ورزی برای کودکان |
| 32 | آموزش پرسش نامه شخصیتی میلون(mcmi) |
| 33 | آموزش پرسش نامه شخصیتی میلون(mcmi) |
| 34 | آموزش پیش از ازدواج |
| 35 | آموزش تخصصی وسواس |
| 36 | آموزش جامع شناختی رفتاریCBT |
| 37 | آموزش حل مسئله به کودکان |
| 38 | آموزش دختران در آستانه ازدواج |
| 39 | آموزش درمان هیپنوتیزمی |
| 40 | آموزش رفتاری والدین کودکان لجباز و نافرمان با تمرکز برسبک فرزندپروری |
| 41 | آموزش مدیریت رفتار نوجوانان به والدین - PMT |
| 42 | آموزش مصاحبه تشخیصی(مقدماتی) |
| 43 | آموزش مهارت زندگی و استفاده بهینه از فضای مجازی و رسانه ای نوین |
| 44 | آموزش مهارت های زندگی |
| 45 | آموزش نظریه پیشگیرانه شروع و پایان آنی و ناگهانی |
| 46 | بازی درمانی مبتنی بر رابطه والد و کودک(CPRT) |
| 47 | بررسی چالشی حق طلاق و سوءاستفاده از آن |
| 48 | بهداشت روان |
| 49 | بهداشت روانی در روابط بین فردی |
| 50 | بهداشت روانی در محیط کار |
| 51 | پرورش استعداد در کودکان |
| 52 | پيشرفت هاي نوين در روانشناسي تحولي |
| 53 | پیشگیری از اعتیاد و شناخت انواع مواد مخدر |
| 54 | تحلیل رفتار متقابل |
| 55 | تحلیل رفتار متقابل فردی و اجتماعی |
| 56 | تحلیل روانکاوانه فیلم بر اساس اختلالات روانشناختی |
| 57 | تحول فردی با هدفگذاری صحیح و شیوح تدوین برنامه ریزی درست جهت دستیابی به خواسته های زندگی |
| 58 | تربیت جنسی کودکان و نوجوان |
| 59 | تربیت فرزند |
| 60 | تست ترسیم خانواده |
| 61 | تشخیص اختلالات اضطرابی بر اساس DSM5 (پیشرفته) |
| 62 | تشخیص اختلالات اضطرابی بر اساس DSM5 (مقدماتی) |
| 63 | تفسیر نقاشی کودکان |
| 64 | تفسیر و اجرای mmpi(پیشرفته) |
| 65 | تفسیر و اجرای mmpi(مقدماتی) |
| 66 | تفسیر و تحلیل آزمون های فرافکن و کاربرد عملی آن ها در شناسایی اختلالات |
| 67 | تکنیک های ذهن آگاهی |
| 68 | تکنیک های رفع استرس و اضطراب |
| 69 | توانمندسازی روان شناختی کارکنان |
| 70 | تیپ شناسی شخصیت (اینیاگرام) |
| 71 | تئوری انتخاب |
| 72 | جامعه شناسی اعتیاد |
| 73 | جراتمندی و اعتماد به نفس |
| 74 | جرم شناسی |
| 75 | خانواده درمانی با رویکرد راه حل محور |
| 76 | خانواده درمانی در اختلالات کودکان |
| 77 | خشم و عصبانیت و راهکارهای مدیریت آن |
| 78 | خلق منفی |
| 79 | خود باروری |
| 80 | خودسازی جهت بهبود مدیریت فردی و راهکارهای نوین در مسایل یاددهی ویادگیری |
| 81 | خودشناسي اسلامی |
| 82 | خودشناسی کاربردی |
| 83 | خودشناسی کاربردی MBTI |
| 84 | خیانتهای زناشویی |
| 85 | درمان بر اساس پذیرش و تعهد |
| 86 | درمان شناختی – رفتاری افسردگی و اختلالات اضطرابی (cbt) |
| 87 | درمان شناختی رفتاری اضطراب اجتماعی |
| 88 | درمان شناختی رفتاری وسواس |
| 89 | درمان غیر دارویی سوءمصرف مواد ویژه روانشناسان و مشاورین( دوره MMT) |
| 90 | درمان مبتني بر شفقت cft |
| 91 | درمان مبتنی بر تعهدو پذیرش(ACT) |
| 92 | دوره ارزیابی تشخیصی |
| 93 | دوره آموزشی آشنایی و تشخیص اختلالات روانی بر اساس DSM5 |
| 94 | دوره آموزشی علوم شناختی : بازنمایی شناخت و فرهنگ در زبان |
| 95 | دوره آموزشی علوم شناختی: 1 - معرفی کاربردهای علوم شناختی و ضرورت آشنایی با آن |
| 96 | دوره آموزشی علوم شناختی: فلسفه علوم شناختی |
| 97 | دوره آموزشی علوم شناختی: کارکردهای شناختی در شرایط تحت فشار |
| 98 | دوره تربیت هیپنوتیزم درمانگر بالینی |
| 99 | دوره مصاحبه بالینی |
| 100 | دوره مقدماتی درمان شناختی رفتاری |
| 101 | دوره مقدماتی درمان شناختی رفتاری |
| 102 | راهکار عملی عصب روانشناختی مهم که والدین باید در رابطه با فرزندشان بدانند |
| 103 | راهنما و دستورالعمل اجرای آزمون مازهای پرتئوس |
| 104 | رفتار درمانی شناختی cbt |
| 105 | رفتار درمانی و تغییر رفتار |
| 106 | روابط عاطفی از واقعیت تا رویا |
| 107 | روان درمانی بهبود تصویر بدن |
| 108 | روان درمانی مثبت گرا (رشید 2008) |
| 109 | روان شناسی فروش و مشتری |
| 110 | روانشناسي پزشكي و نوروپسيكولوژي |
| 111 | روانشناسي تربيتي |
| 112 | روانشناسي دين |
| 113 | روانشناسي رشد پيشرفته |
| 114 | روانشناسي عمومي پيشرفته |
| 115 | روانشناسی اجتماعی |
| 116 | روانشناسی ازدواج |
| 117 | روانشناسی استرس |
| 118 | روانشناسی اعتیاد |
| 119 | روانشناسی بازی |
| 120 | روانشناسی بالینی |
| 121 | روانشناسی پزشکی |
| 122 | روانشناسی پول و ثروت آفرینی |
| 123 | روانشناسی تغییر نگرش در مصرف کننده |
| 124 | روانشناسی جرم |
| 125 | روانشناسی خانواده |
| 126 | روانشناسی درمان |
| 127 | روانشناسی رشد |
| 128 | روانشناسی رشد پیشرفته |
| 129 | روانشناسی رفتار درمانی |
| 130 | روانشناسی رنگ |
| 131 | روانشناسی زبان |
| 132 | روانشناسی سلامت |
| 133 | روانشناسی صنعتی |
| 134 | روانشناسی عمومی |
| 135 | روانشناسی عمومی پیشرفته |
| 136 | روانشناسی فروش و مشتری |
| 137 | روانشناسی کودک و نوجوان |
| 138 | روانشناسی مدیریت |
| 139 | روانشناسی نقاشی کودک |
| 140 | روانشناسی ورزشی |
| 141 | روانشناسی ورزشی- تشخیص و کنترل اضطراب در مسابقات ورزشی |
| 142 | روانشناسی وسواس |
| 143 | روانشناسی یادگیری |
| 144 | روش و طرح هاي تحقيق در علوم رفتار حركتي |
| 145 | ریاست شوهر بر خانواده: آری یا خیر |
| 146 | زوج درمانی |
| 147 | زوج درمانی و اختلالات خاص زناشویی-مقدماتی |
| 148 | زوج درمانی و اختلالات خاص زناشویی - پیشرفته |
| 149 | سازگاري كودك با آموزشگاه |
| 150 | سرمایه روانشناختی،آسیب ها و رویکردهای درمانی |
| 151 | سلسله دوره های آموزشی میان رشته ای علوم شناختی : |
| 152 | سنجش و مفهوم پردازی موردی در طرحواره درمانی |
| 153 | شخصیت شناسی |
| 154 | شخصیت شناسی و ازدواج-آموزش تستهای NEO,MBTI,MMPI |
| 155 | شکوفا سازی خلاقیت در کودکان با استفاده از ظرفیت های شناختی بازی، قصه-گویی، نمایش خلاق و هنرهای دیگر» |
| 156 | شناخت علمی و تفکیکی اضطراب و استرس |
| 157 | شناسایی و درمان اختلال یادگیری در پیش دبستان و دبستان |
| 158 | شناسایی مشکلات جنسی در کودکان |
| 159 | شیوه های فرزند پروری |
| 160 | شیوه های فرزندپروری کودکان دشوار |
| 161 | طرحواره درمانی |
| 162 | علل گرایش به مواد مخدرو اثرات سوء اجتماعی و فردی آن |
| 163 | فنون و تکنیک های بازی درمانی جهت حل مشکلات دوران کودکی |
| 164 | قانون راز |
| 165 | قدرت ارتباطات (5 تکنیک برای ارتباط مؤثر) |
| 166 | قصه درمانی |
| 167 | كنترل حركتي |
| 168 | كودك و تفكر خلاق |
| 169 | کاربرد دارو در روانشناسی |
| 170 | کاربرد عملی آزمون ها در شناسایی اختلالات روانی و رفتاری |
| 171 | کارگاه اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی |
| 172 | کارگاه بهبود روابط زوجین |
| 173 | کنترل خشم برای نوجوان |
| 174 | کنترل خشم و استرس |
| 175 | کنترل خشم و عصبانیت |
| 176 | مثبت اندیشی و مقابله با استرس |
| 177 | مدیریت استرس و کاهش فشار روانی |
| 178 | مدیریت بر خویشتن |
| 179 | مشاوره -مشاوره خانواده |
| 180 | مشاوره -مشاوره شغلي |
| 181 | مشاوره تحصیلی استاندارد 2 |
| 182 | مشاوره تحصیلی استاندارد 3 |
| 183 | مشوره تحصیلی دانشجویان |
| 184 | مصاحبه بالینی با والدین در اختلالات کودکان |
| 185 | مصاحبه بالینی در روانشناسی |
| 186 | مصاحبه ساختار یافته بالینی برای ارزیابی اختلال های DSM-5- دوره پیشرفته |
| 187 | مصاحبه ساختار یافته بالینی برای ارزیابی اختلال های DSM-5- دوره متوسطه |
| 188 | مصاحبه ساختار یافته بالینی برای ارزیابی اختلال های DSM-5 - دوره مقدماتی |
| 189 | مهارت های مشاوره پیش از ازدواج |