دوره های کوتاه مدت روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه پیام نور گرجستان اوکراین
ردیف | نام دوره |
---|---|
1 | اجرا، نمره گذاری و تفسیر نسخه نوین هوش آزمای استنفورد بینه |
2 | اجرا، نمره گذاری، و تفسیر NEO |
3 | اجرا،نمره گذاری و تفسیر آزمون های شخصیتNeo و MBTI |
4 | اختلالات رایج دوران کودکی |
5 | اختلالات روانشناختی براساس (DSM-5 ) |
6 | اختلالات يادگيري |
7 | اختلالات یادگیری و درمان آن |
8 | ارتباطات موثر با رویکرد NLP |
9 | اصول اخلاقي در كار باليني با كودكان و خانواده آنها |
10 | اصول مشاوره |
11 | اصول مصاحبه انگیزشی |
12 | اصول مصاحبه بالینی بر اساس DSM-5 |
13 | اصول و کلیات ذهن آگاهی |
14 | اضطراب و راههای کنترل آن |
15 | اعتماد بنفس در هشت روز |
16 | افزایش اعتماد به نفس در21 روز |
17 | افزایش تمرکز حواس و فن مطاله |
18 | آزمون بندر گشتالت هوشی و شخصیتی |
19 | آزمون های تشخیصی (نسخه چهارم مقیاس هوش و کسلر کودکان) |
20 | آزمون های شخصیت و طرز برخورد با انواع تیپ های شخصیتی |
21 | آزمونهای هوش دومینوها |
22 | آسیب شناسی روابط فرا زناشویی |
23 | آسیب شناسی اجتماعی |
24 | آسیب شناسی خانواده و خانواده متعالی دراسلام |
25 | آسیب شناسی دوره جوانی |
26 | آسیب شناسی روانی بر اساس DSM-5 |
27 | آشنایی با انواع هوش های هشتگانه گاردنر |
28 | آشنایی با حوزه های درمانگری در روان شناسی |
29 | آشنایی و کاربرد هوش وکسلر |
30 | آمار توصیفی در علوم تربیتی و روانشناسی |
31 | آموزش اندیشه ورزی برای کودکان |
32 | آموزش پرسش نامه شخصیتی میلون(mcmi) |
33 | آموزش پرسش نامه شخصیتی میلون(mcmi) |
34 | آموزش پیش از ازدواج |
35 | آموزش تخصصی وسواس |
36 | آموزش جامع شناختی رفتاریCBT |
37 | آموزش حل مسئله به کودکان |
38 | آموزش دختران در آستانه ازدواج |
39 | آموزش درمان هیپنوتیزمی |
40 | آموزش رفتاری والدین کودکان لجباز و نافرمان با تمرکز برسبک فرزندپروری |
41 | آموزش مدیریت رفتار نوجوانان به والدین - PMT |
42 | آموزش مصاحبه تشخیصی(مقدماتی) |
43 | آموزش مهارت زندگی و استفاده بهینه از فضای مجازی و رسانه ای نوین |
44 | آموزش مهارت های زندگی |
45 | آموزش نظریه پیشگیرانه شروع و پایان آنی و ناگهانی |
46 | بازی درمانی مبتنی بر رابطه والد و کودک(CPRT) |
47 | بررسی چالشی حق طلاق و سوءاستفاده از آن |
48 | بهداشت روان |
49 | بهداشت روانی در روابط بین فردی |
50 | بهداشت روانی در محیط کار |
51 | پرورش استعداد در کودکان |
52 | پيشرفت هاي نوين در روانشناسي تحولي |
53 | پیشگیری از اعتیاد و شناخت انواع مواد مخدر |
54 | تحلیل رفتار متقابل |
55 | تحلیل رفتار متقابل فردی و اجتماعی |
56 | تحلیل روانکاوانه فیلم بر اساس اختلالات روانشناختی |
57 | تحول فردی با هدفگذاری صحیح و شیوح تدوین برنامه ریزی درست جهت دستیابی به خواسته های زندگی |
58 | تربیت جنسی کودکان و نوجوان |
59 | تربیت فرزند |
60 | تست ترسیم خانواده |
61 | تشخیص اختلالات اضطرابی بر اساس DSM5 (پیشرفته) |
62 | تشخیص اختلالات اضطرابی بر اساس DSM5 (مقدماتی) |
63 | تفسیر نقاشی کودکان |
64 | تفسیر و اجرای mmpi(پیشرفته) |
65 | تفسیر و اجرای mmpi(مقدماتی) |
66 | تفسیر و تحلیل آزمون های فرافکن و کاربرد عملی آن ها در شناسایی اختلالات |
67 | تکنیک های ذهن آگاهی |
68 | تکنیک های رفع استرس و اضطراب |
69 | توانمندسازی روان شناختی کارکنان |
70 | تیپ شناسی شخصیت (اینیاگرام) |
71 | تئوری انتخاب |
72 | جامعه شناسی اعتیاد |
73 | جراتمندی و اعتماد به نفس |
74 | جرم شناسی |
75 | خانواده درمانی با رویکرد راه حل محور |
76 | خانواده درمانی در اختلالات کودکان |
77 | خشم و عصبانیت و راهکارهای مدیریت آن |
78 | خلق منفی |
79 | خود باروری |
80 | خودسازی جهت بهبود مدیریت فردی و راهکارهای نوین در مسایل یاددهی ویادگیری |
81 | خودشناسي اسلامی |
82 | خودشناسی کاربردی |
83 | خودشناسی کاربردی MBTI |
84 | خیانتهای زناشویی |
85 | درمان بر اساس پذیرش و تعهد |
86 | درمان شناختی – رفتاری افسردگی و اختلالات اضطرابی (cbt) |
87 | درمان شناختی رفتاری اضطراب اجتماعی |
88 | درمان شناختی رفتاری وسواس |
89 | درمان غیر دارویی سوءمصرف مواد ویژه روانشناسان و مشاورین( دوره MMT) |
90 | درمان مبتني بر شفقت cft |
91 | درمان مبتنی بر تعهدو پذیرش(ACT) |
92 | دوره ارزیابی تشخیصی |
93 | دوره آموزشی آشنایی و تشخیص اختلالات روانی بر اساس DSM5 |
94 | دوره آموزشی علوم شناختی : بازنمایی شناخت و فرهنگ در زبان |
95 | دوره آموزشی علوم شناختی: 1 - معرفی کاربردهای علوم شناختی و ضرورت آشنایی با آن |
96 | دوره آموزشی علوم شناختی: فلسفه علوم شناختی |
97 | دوره آموزشی علوم شناختی: کارکردهای شناختی در شرایط تحت فشار |
98 | دوره تربیت هیپنوتیزم درمانگر بالینی |
99 | دوره مصاحبه بالینی |
100 | دوره مقدماتی درمان شناختی رفتاری |
101 | دوره مقدماتی درمان شناختی رفتاری |
102 | راهکار عملی عصب روانشناختی مهم که والدین باید در رابطه با فرزندشان بدانند |
103 | راهنما و دستورالعمل اجرای آزمون مازهای پرتئوس |
104 | رفتار درمانی شناختی cbt |
105 | رفتار درمانی و تغییر رفتار |
106 | روابط عاطفی از واقعیت تا رویا |
107 | روان درمانی بهبود تصویر بدن |
108 | روان درمانی مثبت گرا (رشید 2008) |
109 | روان شناسی فروش و مشتری |
110 | روانشناسي پزشكي و نوروپسيكولوژي |
111 | روانشناسي تربيتي |
112 | روانشناسي دين |
113 | روانشناسي رشد پيشرفته |
114 | روانشناسي عمومي پيشرفته |
115 | روانشناسی اجتماعی |
116 | روانشناسی ازدواج |
117 | روانشناسی استرس |
118 | روانشناسی اعتیاد |
119 | روانشناسی بازی |
120 | روانشناسی بالینی |
121 | روانشناسی پزشکی |
122 | روانشناسی پول و ثروت آفرینی |
123 | روانشناسی تغییر نگرش در مصرف کننده |
124 | روانشناسی جرم |
125 | روانشناسی خانواده |
126 | روانشناسی درمان |
127 | روانشناسی رشد |
128 | روانشناسی رشد پیشرفته |
129 | روانشناسی رفتار درمانی |
130 | روانشناسی رنگ |
131 | روانشناسی زبان |
132 | روانشناسی سلامت |
133 | روانشناسی صنعتی |
134 | روانشناسی عمومی |
135 | روانشناسی عمومی پیشرفته |
136 | روانشناسی فروش و مشتری |
137 | روانشناسی کودک و نوجوان |
138 | روانشناسی مدیریت |
139 | روانشناسی نقاشی کودک |
140 | روانشناسی ورزشی |
141 | روانشناسی ورزشی- تشخیص و کنترل اضطراب در مسابقات ورزشی |
142 | روانشناسی وسواس |
143 | روانشناسی یادگیری |
144 | روش و طرح هاي تحقيق در علوم رفتار حركتي |
145 | ریاست شوهر بر خانواده: آری یا خیر |
146 | زوج درمانی |
147 | زوج درمانی و اختلالات خاص زناشویی-مقدماتی |
148 | زوج درمانی و اختلالات خاص زناشویی - پیشرفته |
149 | سازگاري كودك با آموزشگاه |
150 | سرمایه روانشناختی،آسیب ها و رویکردهای درمانی |
151 | سلسله دوره های آموزشی میان رشته ای علوم شناختی : |
152 | سنجش و مفهوم پردازی موردی در طرحواره درمانی |
153 | شخصیت شناسی |
154 | شخصیت شناسی و ازدواج-آموزش تستهای NEO,MBTI,MMPI |
155 | شکوفا سازی خلاقیت در کودکان با استفاده از ظرفیت های شناختی بازی، قصه-گویی، نمایش خلاق و هنرهای دیگر» |
156 | شناخت علمی و تفکیکی اضطراب و استرس |
157 | شناسایی و درمان اختلال یادگیری در پیش دبستان و دبستان |
158 | شناسایی مشکلات جنسی در کودکان |
159 | شیوه های فرزند پروری |
160 | شیوه های فرزندپروری کودکان دشوار |
161 | طرحواره درمانی |
162 | علل گرایش به مواد مخدرو اثرات سوء اجتماعی و فردی آن |
163 | فنون و تکنیک های بازی درمانی جهت حل مشکلات دوران کودکی |
164 | قانون راز |
165 | قدرت ارتباطات (5 تکنیک برای ارتباط مؤثر) |
166 | قصه درمانی |
167 | كنترل حركتي |
168 | كودك و تفكر خلاق |
169 | کاربرد دارو در روانشناسی |
170 | کاربرد عملی آزمون ها در شناسایی اختلالات روانی و رفتاری |
171 | کارگاه اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی |
172 | کارگاه بهبود روابط زوجین |
173 | کنترل خشم برای نوجوان |
174 | کنترل خشم و استرس |
175 | کنترل خشم و عصبانیت |
176 | مثبت اندیشی و مقابله با استرس |
177 | مدیریت استرس و کاهش فشار روانی |
178 | مدیریت بر خویشتن |
179 | مشاوره -مشاوره خانواده |
180 | مشاوره -مشاوره شغلي |
181 | مشاوره تحصیلی استاندارد 2 |
182 | مشاوره تحصیلی استاندارد 3 |
183 | مشوره تحصیلی دانشجویان |
184 | مصاحبه بالینی با والدین در اختلالات کودکان |
185 | مصاحبه بالینی در روانشناسی |
186 | مصاحبه ساختار یافته بالینی برای ارزیابی اختلال های DSM-5- دوره پیشرفته |
187 | مصاحبه ساختار یافته بالینی برای ارزیابی اختلال های DSM-5- دوره متوسطه |
188 | مصاحبه ساختار یافته بالینی برای ارزیابی اختلال های DSM-5 - دوره مقدماتی |
189 | مهارت های مشاوره پیش از ازدواج |